пʼятниця, 11 січня 2019 р.

Гра "Перший мільйон"


Іде
1.     Потрібно, щоб учні сумлінно попрацювали під час опра­цювання тексту твору.
2.     Читаючи твір, вони повинні звертати увагу на текстуальні особливості твору, надрібниці, які, як ви знаєте, завжди відігра­ють немаловажну роль у самому творові та його ідейному підґрунті.
3.     Кожний учень складає до гри низку своїх запитань такого трирівневого навантаження: запитання першого рівня — це
запитання легкі, які не вимагають великих розумових зусиль для відповіді, вони тестового характеру; запитання другого та
третього рівнів—запитання складніші, часто вони починаються так: "Чому?..", "Як?.." та ін. Сюди можна включати запитання
не лише за текстом твору, а й про самого автора, епоху, за якої він творив, запитання на знання літературознавчих термінів.
Складені запитання учні здають учителеві напередодні гри "Пер­ший мільйон" для того, щоб можна було не лише ознайомитись з ними, а й відсортувати, відкоригувати невдалі, неповні.
Як і в телевізійній грі "Перший мільйон", проміжні цифри 100,200, 300, 500 і перша "неспалима" — 1000; проміжні
   2000, 3000, 4000, 8000, 16000, "неспалима" — 32000; проміжні — 64000,125000,250000,500000,750000, "неспалима"—1000000.
Учень, запитання якого зачитуються, стає помічником вчи­теля. Він стоїть поряд з ним і стежить, хто перший підніме руку для відповіді. Таким чином з'являється перший гравець.
Не слід забувати, що у гравця, як і в телегрі, є підказки — "Дзвінок приятелю" (якщо друг робить правильну підказку, він отримує приз), "50 х 50", "Допомога залу".
5 КЛАС
 Рудольф Еріх Распе. "Пригоди барона Мюнхгаузена"
(Для підсилення ігрового характеру запитання подано від першої особи). Кінь  на   дзвіниці.
 1. Я виїхав на коні:
а) в Росію;
б) в Україну;
в)   в Англію;
г) в Німеччину.
2) Всю дорогу йшов:
а)   дощ;
б) сніг;
в) мела хурделиця;
г) град.
3.  Якої пори року я виїхав до Росії:
а) навесні;
б) ранньої осені;
в)     взимку;
г) жаркого літа?

4. Я зупинився посеред поля тому, що дуже захотілось:
а) поїсти;
б) подивитись на зимовий пейзаж;
в)спати;
г) розім'ятись.
5.  Де довелося мені заночувати:
а) у полі;
б) в лісі;
в) в корчмі;
г)  в готелі?
6.  Що стирчало з-під снігу:
а)   стовпчик;
б)   хрест;
в)  кущик;
г)   береза?
7.    Коня в полі було прив'язано до:
а)  дерева;
б)   огорожі;
в)  стовпчика;
г)   ноги.
8.   Коли прокинувся, я побачив, що за ніч:
а)  сталася велика відлига;                    
б)   мороз скував все навкруги;
в)   все залив дощ;
г)   мого коня з'їли вовки.
9.    Коли я прокинувся, то побачив, що опинився:
а)   в селі;
б)   у містечку;
в)   у столиці;
г)   у степу.
10.   Вранці я прокинувся в оточенні:
а)   городян;
б)   селян;
в)  будинків;
г)   дерев.
11.   Іржання коня звучало:
а) з конюшні;
      б) збоку;
 в) десь згори;
 г) з-під мене.
12.   До чого був прив'язаний кінь:
а)   до димаря будинку;
б)  до хреста дзвіниці;
в)  до громовідвода;
г)   до флюгера?
13.   Яка зброя допомогла визволити мого
коня:
а)   гармата;
б)   пістолет;
в)   рушниця;
г)   гаубиця?
14.   Я схопив пістолет і вистрілив:
а)   в коня;
б)  в голуба;
в)  в дерево;
г)   у вуздечку.
Вовк,   запряжений у  сани.
1. Як найкраще пересуватись взимку:
а)   верхи на коні;
б)  на кареті;
в)  на санях;
г)   на велосипеді?
2.   Щоб краще пересуватись взимку, я ку­
пив собі:
а)   воза;
б)   мотоцикла;
в)   карету;
г)сани.
3.   Які сани я купив собі:
а)   дубові;
б)  добрячі;
в)   гарні;
г)   розмальовані?
4.   Сніг був:
а)   замороженим і хрустів під санями;
б)  м'яким;
в) з льодяною кіркою;
г)  колючим і хрустким.
5.  Я в'їхав у ліс:
а) ще вранці;
б) надвечір;
в) вночі;
г) після обіду.
6.  По дорозі в лісі мене наздогнав:
а) дикий кабан;
б) лютий ведмідь;
в)страшний вовк;
г)великий лось.
7. Від страху я:
а)онімів і перестав ворушитись;
б)ліг на дно саней і заплющив очі;
в)почав кричати і кликати на допомогу;
г)почав співати войовничі пісні.
8. Клацання вовчих зубів лунало:
а)позад саней;
б) над вухом;
в) над головою;
г) перед очима.
9. На що вовк звернув увагу:
а) на задню частину коня;
б) на мене;
в) на мої гарні сани;
г) на те, що було в санях?
10 .Що продовжувала в цей час робити пере­дня частина мого коня:
а) відчайдушно захищалась;
б) з жаху все бігла вперед;
в) почала допомагати задній частині боро­тися з вовком;
г)         зупинилась і почала очікувати, що буде далі?

11.  Коли я отямився, то схопив:
а)    мотузку;
б)   пістолет;
в)    ножа;
г)   батіг, і
12.  Як відреагував на це вовк:
а)   завив і рвонув уперед;
б)    розвернувся і накинувся на мене;
в)    почав їсти передню частину коня;
г)    зупинився і приготувався до нападу?
13.  Замість коня у сани став запряжений:
а)    віл;
б)    мустанг;
в)    ведмідь;
г)    вовк.
14.  Чому вовк не міг втекти з саней:
а)    я його міцно тримав в руках;
б)    він був у голоблях і кінській збруї;
в) я міцно прив'язав його мотузкою до саней;
г)    в нього були зв'язані ноги?
15.  Ми в'їхали в місто:
а)   Петербург;
б)   Київ;
в)    Львів;
г)    Берлін.
16.  Як біг вовк:
а)    риссю;
б)    галопом;
в)    чвалом;
г)    неквапом?
17.       Як відреагували на таке диво петер­буржці:
а)   юрбами бігли дивитись на героя;
б)    від подиву розкривали роти;
в)    аплодували герою;
г)   кричали: "Браво, барон!"?

Немає коментарів:

Дописати коментар